Logg inn for å få oversikt over dine ordre og hva slags kommunikasjon du ønsker med oss. For å lagre favoritter, så trenger du også å registrere deg.
Ofte stilte spørsmål - Retur, bytte og reklamasjon
14 dagers åpent kjøp fra ordren er mottatt, er alltid en selvfølge hos VIC - og gjelder på både salgsvarer og nyheter. Returkostnaden tar vi oss av. Varene må returneres i samme stand som de ble mottatt. Dersom en ordre ikke returneres i henhold til returkriteriene nedenfor, står vi ikke ansvarlig for refusjon. Møter ikke din returnerte vare disse kriteriene, blir pakken sendt tilbake til deg.
Kriterier for retur
- Varene må returneres til vårt lager innen 14 dager fra mottatt ordre.
- Varene må ikke være brukt, endret eller vasket, samt at merkelapper som hang-tags og prisetiketter ikke må være fjernet fra produktet.
- Sko skal returneres i samme eske som de kom i.
- Kroppsnære produkter vil bli sendt forseglet. Dersom forseglingen er brutt kan ikke produktene returneres. Dette gjelder undertøy, sokker og badetøy.
Retur - slik gjør du
- Fyll inn vedlagte returskjema og skriv inn riktig antall for hver av varene du returnerer.
- Legg returskjema sammen med varen(e) du skal returnere.
- Klistre den selvklebende returfraktseddelen godt synlig utenpå esken. Sørg for at den gamle forsendelseslappen ikke er synlig, og at pakken er godt forseglet.
- Lever pakken inn på samme sted som du hentet den ut, eller på et tilsvarende PostNord utleveringssted. Uansett hvilken leveringsmåte som er valgt, skal returen alltid leveres inn til PostNord. Merk: Pakken kan ikke sendes med Posten Norge eller legges i postkasse. Husk å be om kvittering for innleveringen!
- Tilbakebetaling vil skje når returen er mottatt og kontrollert, og utføres til det samme kortet og kontonummeret som betalingen ble utført fra, dette vil ta fra 3 til 10 dager.
- Har du valgt faktura som betalingsalternativ vil du motta en kredittnota fra Riverty.
- Fraktkostnad vil ikke bli refundert.
Reklamasjon - slik gjør du
Ønsker du å reklamere på en vare du har kjøpt på vic.no ber vi deg ta kontakt med kundeservice på kundeservice@vic.no. Dette gjelder defekte varer, varer som har blitt skadet under transport, mangelfull levering eller feil vare levert. Hos Kundeservice vil vi hjelpe deg videre med reklamasjonen din.
Tilbakebetaling
Tilbakebetalingen vil skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Betalingen utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 3 – 10 virkedager før tilbakebetalingen er inne på kortet. Dette gjelder både bruk av Visa, Mastercard og Vipps.
Les mer om angrerett
Bytte til en annen vare
- Du kan bytte varen i din nærmeste VIC-butikk
- Ved bytting av vare kan du bytte til en annen vare med samme verdi eller i en dyrere vare. Det er ikke mulig å bytte til en rimeligere vare
- Vi gir ikke ut kontanter eller gavekort ved bytte i butikk